پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:10 - 1402/11/18

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسین زاده دبیرکل بنیاد قرآن مطرح کرد :

نقش آفرینی مردم در حکمرانی کشور ضروری است / دعوت دبیر کل بنیاد قرآن از مردم

کارگر آنلاین | یکی از شاخصه‌های مهم حکمرانی قرآنی نقش آفرینی مردم در حکمرانی است و هر آنگاه مردم در حکمرانی سیاسی، اجتماعی حضور پیدا کردند موفقیت‌ها به دنبال آن خواهد آمد و تبلور اقتصادی آن؛ اصل ۴۴ قانون اساسی است که مقام معظم رهبری همیشه بر اجرای صحیح آن تاکید داشته‌اند. ایشان همیشه بر تحقق شاخصه‌های حکمرانی مردمی اصرار داشته و به دولتمردان نهیب زده‌اند که چرا دولت از ملت فاصله دارد. دولت باید در کنار ملت باشد تا موفقیت‌ها ظهور و بروز  پیدا کند.

یکی از شاخصه‌های مهم حکمرانی قرآنی نقش آفرینی مردم در حکمرانی است و هر آنگاه مردم در حکمرانی سیاسی، اجتماعی حضور پیدا کردند موفقیت‌ها به دنبال آن خواهد آمد و تبلور اقتصادی آن؛ اصل ۴۴ قانون اساسی است که مقام معظم رهبری همیشه بر اجرای صحیح آن تاکید داشته‌اند. ایشان همیشه بر تحقق شاخصه‌های حکمرانی مردمی اصرار داشته و به دولتمردان نهیب زده‌اند که چرا دولت از ملت فاصله دارد. دولت باید در کنار ملت باشد تا موفقیت‌ها ظهور و بروز  پیدا کند.

لذا بنیاد قرآن با لبیک به ندای مقام معظم رهبری از آن به خوبی یاد فرموده‌اند پیشنهاد می‌کند تا هر چه سریعتر شورای‌ عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ نسبت به ایجاد دبیرخانه اصل ۴۴ اقدام نماید و بنیاد قرآن برای نظارت و سامان دهی آن آمادگی خود را اعلام می‌کند. تا دشمنان اسلام مایوس گردند و روز به روز حکمرانی قرآنی در جامعه اسلامی ایرانی محقق گردد.

امید داریم مردم عزیز همچون گذشته با شور و بصیرت و حضور آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به خوبی نقش آفرینی کنند.

در این رابطه جبهه حکمرانی ایرانی – اسلامی مردم را دعوت به امر خیر نموده تا با مشارکت و حضور آگاهانه با ورود نمایندگان صالح و سالم؛ آینده جامعه اسلامی را تضمین نموده و جامعه‌ا‌ی صالح با هوایی نو و تازه مسیر سبز زندگی مردم را رقم زند تا رویش دیگری را شاهد و ناظر باشیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین